Co-branding – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Institut for Klinisk Medicin > Ansat på IKM > Co-branding

Co-branding

Ved angivelse af tilhørsforhold til hhv. universitetet og hospitalerne (co-branding) er der for medarbejdere ved Institut for Klinisk Medicin følgende retningslinjer:

Brevpapir med regionslogo og et supplerende SUND-logo bruges af lektorer og professorer i relevant akademisk og især international korrespondance. Det vil være op til den enkelte at vurdere, hvornår man bruger brevpapir med supplerende logo. Det kan også være relevant i korrespondance mellem direktionen og universiteter i udlandet.

Det supplerende logo på regionernes brevpapir lyder:

x Hospital, Københavns Universitet / x Hospital, University of Copenhagen.

Det samme logo bruges til resten af regionernes designskabeloner, f.eks. til power point.

I e-mail-signaturer skrives samme ordlyd som i det supplerende logo.

Ved præsentation i medierne bruges: ”[Navn], professor ved Københavns Universitet, overlæge i xx ved Hvidovre Hospital” ved skriftlig præsentation. I radioen bruges ”og” i stedet for kommaet.

For Region Hovedstaden har Dekan Ulla Wewer og Regionsdirektør Hjalte Åberg udsendt hyrdebrev om praksis for angivelse af tilhørsforhold.

Skabeloner til co-branding i Region Hovedstaden kan findes på nedenstående link:

Skabeloner for co-branding Region Hovedstaden/Københavns Universitet

Skabeloner for co-branding Region Sjælland/Københavns Universitet