Jens Georg Hillingsø
Klinisk lektor
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2012
- Udgivet
Construct Validity of the Reporter-Interpreter-Manager-Educator Structure for Assessing Students' Patient Encounter Skills
xgz472, xgz472, Arendrup, H., Lindhardt, Bjarne Ørskov, Hillingsø, Jens Georg, Stoltenberg, M. B. & Ringsted, C., 2012, I: Academic Medicine. 87, 6, s. 799-806 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 927170
Flest downloads
-
113
downloads
Classification of death causes after transplantation (CLASS): Evaluation of methodology and initial results
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
100
downloads
Gut disruption impairs rehabilitation in patients curatively operated for pancreaticoduodenal cancer - A qualitative study
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
40
downloads
Self-evaluated competence in trauma reception
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet